سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقای اوباما! امام(ره) هم بلوف نمی‌زد وقتی ‌می‌گفت ما آمریکا را ز

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 90/12/15:: 5:0 عصر

به گزارش رجانیوز، نویسنده وبلاگ "اسکالپل" در آخرین مطلب خود نوشته است:

«بعنوان رئیس جمهور آمریکا می‌گویم؛ بلوف نمی‌زنم!» مصاحبه جفری گلدبرگ با اوباما - مجله آتلانتیک

آقای اوباما! شما چرا نمی‌فهمید؟! به ولای علی قسم ! امام (ره) هم وقتی می‌گفت: «ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم» بلوف نمی‌زد! آقای جفری گلدبرگ! چرا شما نمی‌فهمید؟ به ابوالفضل ! وقتی امام خمینی (ره) می‌گفت: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» واقعا منظورش این بود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند! بنده دقیقا یادم هست که وقتی جنابعالی در دهم دسامبر 2010 در واشنگتن و در حضور سران امنیتی - اطلاعاتی اسرائیل (ژنرال یاکوف آمیدرور، ژنرال اوزی رابین، اوری لوبرانی، ریچارد هلمن) اعلام کردید که بر اساس تحقیقاتی که طی چندین ماه اقامت در اسرائیل انجام داده‌اید، اسرائیل به ضرس قاطع در نیمه دوم 2011 حمله نظامی به ایران را عملی خواهد کرد، «ژنرال آمیدرور» که درست سمت راست شما نشسته بود بعد از اینکه از خبرنگاران خواست که دوربین‌هایشان را خاموش کنند، با این جمله که «احدی در اسرائیل حاضر نیست با ایران بجنگد» حاصل تحقیقات شما را به زباله‌دان خودتان در نشریه آتلانتیک ریخت! آقای نتانیاهو! ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کأنهم بنیان مرصوص. به ابوالفضل اگر گرفتید که چی گفتم!! اسرائیل را از صفحه روزگار، مردانی محو خواهند کرد که خدا دوستشان دارد و عارف کامل، مرحوم میرزا جواد آقا ملکی تبریزی (عقمت الدهور عن عدیله و العصور عن بدیله) در کتاب «اسرار الصلواة»‌شان نوشته‌اند که دوست داشتن خدا به معنی برداشتن حجاب است. خدا وکیلی اینرا ما خودمان هم نفهمیده‌ایم چه برسد به شما!!

آقای نتانیاهو! میکروفونی را که در اجلاس گروه 20 در «کن» فرانسه باز مانده بود و سارکوزی پشت آن گفت که: «از دروغ‌های نتانیاهو خسته شده‌ام» و اوباما در جوابش گفت: «تو خسته شده‌ای، مرا بگو که مجبورم هر روز ببینمش» یادتان هست؟! منظور اوباما را شما هم اگر نگرفته باشید، ما گرفته‌ایم! عنایت بفرمائید؛ بجان شما نه به جان همین «ایهود باراک»، اواباما راضی است که شما همین الان از صفحه روزگار محو شوید بروید پی کارتان تا دولت مفلوک آمریکا برود پی بدبختی‌‌اش! واللاااا...

در آستانه دیدار اوباما و نتانیاهو در واشنگتن، اوباما در مصاحبه با مجله آتلانتیک گفته است در مورد ایران بلوف نمی‌زند و دیگر باید به ایران حمله کند اما از اسرائیل خواسته است که از هرگونه اقدام یکجانبه و خودسرانه برای حمله نظامی به ایران خودداری کند. نتانیاهو هم پایش به واشنگتن نرسیده به اوباما پیغام داده که اسرائیل حق آزادی عمل برای خود را در اقدام برای از بین بردن تهدید محو اسرائیل از صفحه روزگار محفوظ می‌داند. مردک (بابت دو بار استفاده از کلمه آقا برای نتانیاهو استغفار می‌کنیم!) ...مردک خیال کرده جمهوری اسلامی مِلک حسین دوره‌گرد اردنی است که می‌خواهد همینجوری سرش را بیندازد پایین بیاید تو! تو را بخدا اگر کسی حوصله دارد برای این مرد عصبانی توضیح بدهد که اینجا همانجاست که اسم اولین عملیاتی که بچه‌های خمینی در آن خواباندند توی گوش استکبار، «الی بیت المقدس» بود.

اسرائیل از اینکه وقت برای متوقف کردن ایران دارد می‌گذرد نگران است و آمریکا دستپاچه از اینکه نکند اسرائیل بی‌گدار به آب بزند. و اوباما این وسط دارد طنز می‌گوید: «من فکر می‌کنم، هم دولت ایران و هم دولت اسرائیل می‌فهمند که وقتی ایالات متحده می‌گوید این غیر قابل قبول است که ایران سلاح هسته‌ای داشته باشد، دارد جدی حرف می‌زند!» و آسوشیتدپرس تحلیل می‌کند که در حالیکه کاندیداهای جمهوری خواه، خودشان را برای حمله به اوباما در برابر اولین نگاه چپ به اسرائیل آماده کرده‌اند، اوباما جرأت سختگیری برای اسرائیل را ندارد!

آقای اوباما! به پیر به پیغمبر ما از شما نمی‌ترسیم؛ بلوف بزنید یا نزنید. دیروز کلی از سبزهای ما هم آمدند و رأی دادند! پایتان را بگذارید اینجا، یک مملکت لبیک می‌گوید به خامنه‌ای (زید عزه)، آنوقت باید بروید یک جایی توی تاریخ خودتان را گم کنید





بازدید امروز: 22 ، بازدید دیروز: 41 ، کل بازدیدها: 121519
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ