سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آماری که روحانی در جلسه با نمایندگان ارایه کرد، نادرست بود

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/4/27:: 5:33 صبح
  آماری که روحانی در جلسه با نمایندگان ارایه کرد، نادرست بود

بدون هیچ محاسبه پیچیده ای روشن است که اگر هر واحد مسکن مهر حداقل یک شغل ایجاد کرده باشد، فقط از این بخش 2 میلیون شغل در کشور ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در نطق میان دستور خود با اشاره به نشست اخیر روحانی با نمایندگان اظهار کرد: آقای روحانی در این نشست گفتند که چهار کمیته اقتصادی، سیاست خارجی، سیاست داخلی و مسائل فرهنگی تشکیل دادند که زیر نظر این چهار کمیته، 20 کارگروه مشغول به کار هستند و از 500 نفر از صاحب‌نظران و شخصیت‌های فرهیخته دانشگاهی استفاده شده است.

زارعی خاطر نشان کرد: در فرازی از این نشست گفته شد دولت آینده نه در فکر تقابل با مجلس خواهد بود و نه در فکر این است که خدایی نکرده مجلس را با آمار غیر واقعی فریب دهد و در ادامه در ترسیم وضع موجود ادعا شد که بر اساس آمار های مرکز آمار بین سال 85 تا 90رقم ایجاد شغل تنها 14 هزار نفر است!

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: آمار اشتغالی که مرکز آمار مورد استناد آقای روحانی برای سال 90 و فقط در استان تهران اعلام حاکی از ایجاد 115 هزار و 8 صد و 62 شغل است! از سوی دیگر سایت آفتاب هم که در خدمت ایشان است در 17 اردیبهشت 91 در مطلبی تحت عنوان "اختلاف زیاد آمار اشتغال دولت با مرکز آمار" با استناد به آمار مرکز آمار اشتغال ایجاد شده در کشور در سال 90 را یک میلیون و سیصدهزار شغل اعلام نموده است و به دولت اعتراض کرده که چرا 300 هزار شغل کمتر از برنامه هایش ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: برای اثبات نادرستی این آمار کافی است تا نگاهی به مسکن مهر نگاهی انداخته شود. بدون هیچ محاسبه پیچیده ای روشن است که اگر هر واحد مسکن مهر حداقل یک شغل ایجاد کرده باشد، فقط از این بخش 2 میلیون شغل در کشور ایجاد شده است. متاسفانه باید گفت که آمار ارائه شده توسط آقای روحانی کذب است و باید پرسید چه کسی این اطلاعات غلط را در اختیار رئیس جمهور منتخب قرار داده است؟

نماینده مرم تهران گفت: امید است اطرافیان رئیس جمهور منتخب در ترسیم واقعیات کشور به گونه ای عمل کنند که به عنوان مصداق پوست خربزه در زیر پای دولت جدید قلمداد نشود.

این نماینده مجلس با انتقاد شدید از دروغ خواند آمارهای دولت و سیاه نمایی خدمات 8 سال گذشته تاکید کرد: اعتدال با سیاه نمایی نسبتی ندارد





بازدید امروز: 23 ، بازدید دیروز: 56 ، کل بازدیدها: 121799
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ