سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسرائیل :همان طور که ژاپن به زلزله عادت کرده باید به موشک عادت ک

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 91/6/1:: 2:41 صبح
درحالیکه شهرک نشینان صهیونیست هنوز خاطرات تلخ جنگ با نیروهای مقاومت در غزه و لبنان را نتوانسته اند از یاد ببرند؛ وزیر پدافند غیرعامل رژیم اشغالگر مدعی شد که در صورت حمله به ایران این رژیم فقط حدود 500 کشته خواهد داد.

در حمله به ایران فقط 500 کشته می دهیم

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ  «ماتان ویلنای» وزیر کابینه رژیم صهیونیستی که قرار است به زودی پست خود را ترک کند، به روزنامه "معاریو" گفت: جبهه داخلی بیش از هر زمان دیگری آماده است.

این مصاحبه درحالی انجام می شود که رژیم اشغالگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از حدود یک هفته قبل بازی تبلیغاتی دیگری را تحت عنوان حمله به تأسیسات هسته ای ایران به راه انداخته است.

این درحالی است که "لیون پانه تا" وزیر دفاع آمریکا هفته پیش گفته بود، فکر نمی کند که اسرائیل برای حمله به ایران تصمیمی اتخاذ کرده باشد.

ویلنای در خصوص اینکه آیا رژیم صهیونیستی قصد حمله به ایران را دارد یا خیر، تأکید کرد: "نمی خواهم وارد بحث و جدل شوم .. ولی آمریکا دوست بزرگ ما است و ما باید در خصوص چنین تحرکاتی با آن هماهنگی کنیم".

ویلنای با ادعای اینکه در این جنگ حدود 500 شهرک نشین کشته می شوند، گفت: "ممکن است تعداد کشته ها کمتر یا بیشتر باشد، ولی این سناریو که برای آن آماده می شویم با توصیه بهترین کارشناسان همخوانی دارد".

درحالیکه سپر موشکی رژیم اشغالگر که با کمک آمریکا ساخته شده، حتی در برابر موشکهای دست ساز مقاومت فلسطین ناکارآمد بوده است، ویلنای مدعی شد: "این جنگ 30 روز در چند جبهه ادامه خواهد یافت و ممکن است حزب الله لبنان و فعالان فلسطینی در غزه به اسرائیل حمله موشکی کنند".

وی افزود، باید همانطور که ژاپن به زلزله عادت کرده، ما نیز به موشک عادت کنیم.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم اشغالگر سه شنبه گذشته "ابراهام دیختر" رئیس سابق "شین بت" (دستگاه امنیت داخلی) را بعنوان جایگزین ویلنای معرفی کرد





بازدید امروز: 19 ، بازدید دیروز: 41 ، کل بازدیدها: 121516
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ