سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به اسراییل حمله میکنیم

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 90/12/15:: 5:11 عصر
رئیس جمهور سوریه می گوید در صورت تجاوز نیروهای خارجی اسرائیل را موشکباران می کند.
به گزارش خبرگزاری قدس، بشار اسد به ارتش خود دستور داده که در صورت هرگونه حمله نظامی به کشورش اسرائیل را هدف حملات موشکی خود قرار دهد.
اسد این دستور را در دیدار محرمانه خود با فرماندهان ارتش ابلاغ کرده است. رئیس جمهور سوریه به فرماندهان ارتش دستور داده در صورت بروز هرگونه حمله نظامی علیه سوریه ابتدا فرودگاه های رژیم صهیونیستی به ویژه سایت های نظامی این رژیم مورد حمله موشکی قرار گیرند.
بشار اسد پیش از این نیز در دیدار با «احمد داود اوغلو» وزیر خارجه ترکیه هشدار داده بود که به محض اصابت اولین موشک به سوریه اسرائیل در سه ساعت اول موشکباران خواهد شد و در سه ساعت دوم خاورمیانه به آتش کشیده خواهد شد.
از سوی دیگر منابع خبری در سوریه از بازداشت 700 فرد مسلح فرانسوی، قطری و عربستانی در حمص سوریه خبر دادند و اعلام کردند که سلاح های اسرائیلی، آمریکایی و اروپایی که از تروریست ها به دست آمده به وضوح توطئه بین المللی در سوریه را نشان می دهد.
این منابع افزودند، سلاح های به دست آمده در حمص بسیار پیشرفته هستند به نحوی که حتی در کشورهای سازنده هنوز از آنها استفاده نشده است.
این منابع با اعلام اینکه در روزهای آینده اخبار مربوط به کشف و ضبط سلاح های تروریست ها منتشر خواهد شد تاکید کردند که سیا، موساد وبلک واتر عملیات تروریست ها را از قطر و ترکیه هدایت می کردند.
به گزارش شبکه خبری المنار، دولت سوریه به اسناد و مدارکی دست یافته که به روشنی پشت صحنه توطئه کنندگان را آشکار می کند.
نیروهای امنیتی سوریه در شهر حماه نیز با برخی از گروه های تروریست درگیر شدند و یک انبار سلاح های اسرائیلی را در این شهر کشف و ضبط کردند.
نیروهای امنیتی همچنین با گروه های تروریست مسلح که اقدام به عملیات کشتار و آدم ربایی و ترساندن مردم در روستای «خطاب» در اطراف حماه اقدام کرده بودند نیز وارد درگیری شده که در این درگیری دو تن از تروریست ها کشته شده و بقیه نیز تسلیم شدند و سلاح های خود را تحویل دادند.
در «ادلب» نیز گروه یگان مهندسی هشت بمب را که بالغ بر 50 کیلوگرم بوده و از سوی گروه های تروریست در مسیر دو روستا در جبل الزاویه کار گذاشته شده بود را خنثی کردند.
نیروهای امنیتی سوریه همچنین یک انبار مهمات را کشف و ضبط کردند که برخی از سلاح های اسرائیلی در آن موجود بود، در این عملیات که در اطراف دمشق صورت گرفت، تعدادی از تروریست ها کشته شده و تعداد دیگری نیز دستگیر شدند.

< type="text/java">




بازدید امروز: 9 ، بازدید دیروز: 26 ، کل بازدیدها: 121532
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ