سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فعلا حاج رحیم رفتنی شد

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 91/12/25:: 2:20 عصر

بچه ها فعلا حاج رحیم رفتنی شد

 

قراره بعد از نماز مغرب و عشا بریم پابوس امام رضا (ع)

 

هر گونه بدی دیدید حلالم کنید.

 

انشالله مطلب بعدی از مشهد مقدس

 

تصویر حاج رحیم


جنگنده ایرانی پهپاد جنگی آمریکایی را در خلیج فارس هدف قرار داد

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 91/12/25:: 11:31 صبح
سه مقام دولتی آمریکا گزارش داده‌اند که ایران یک پهپاد آمریکایی را در آسمان خلیج فارس شناسایی کرده و آن را هدف قرار داده‌ است.

به گزارش مشرق، شبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از چند مقام رسمی دولت آمریکا گزارش داده است که جنگنده‌ ایرانی هفته گذشته یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را در آسمان خلیج فارس هدف قرار داده‌ است.

بنا بر گزارش فارس، هر چند که پنتاگون رسما این خبر را اعلام نکرده، اما سه مقام آمریکایی جزئیات این حادثه را تائید کرده‌اند. این مقامات گفته‌اند که پهپاد آمریکایی از نوع «پریدیتور» بوده است. این نوع پهپاد از جمله هواپیماهای بدون سرنشین جنگی و مسلح آمریکا است.

پهپاد «پریدیتور»

یک مقام آمریکایی که از جزئیات این حادثه مطلع است، مدعی شده که این هواپیما در آسمان بین‌المللی بر فراز آب‌های دریای عمان در حال پرواز بوده که رادارهای ایرانی آن را شناسایی کرده‌اند. بنا بر این گزارش ایران پس از شناسایی این پهپاد، یک فروند هواپیمای سرنشین‌دار را به تعقیب آن فرستاده است.

هواپیمای ایرانی سپس به پهپاد آمریکایی نزدیک شده و بر فراز آن قرار گرفته است. سی‌ان‌ان گزارش داده است که پهپاد آمریکایی پس از نزدیک شدن هواپیمای ایرانی به سرعت منطقه را ترک کرده است.

این مقام آمریکایی در مصاحبه‌ خود نسبت به چنین برخوردهایی ابراز نگرانی کرده و گفته است که این موارد می‌تواند ناخواسته به بروز خصومت منجر شود.

وی اضافه کرده است: آن‌ها قبلا هم این کار را کرده بودند. ما کاملا آماده‌ایم تا از هواپیمای خود دفاع کنیم. ما کاملا در فضای بین‌المللی بودیم.

هواپیمای رادارگریز «یو - 2» که هفته قبل شناسایی شد

هفته گذشته ارتش جمهوری اسلامی هم از شناسایی یک فروند هواپیمای رادارگریز جاسوسی آمریکا در نزدیکی مرزهای ایران خبر داده بود. در آن مورد هواپیمای آمریکایی‌ها از نوع «یو-2» سرنشین‌دار بود که با هشدار نیروهای پدافندی جمهوری اسلامی از مرزهای ایران دور شده بود.

دو سال قبل هم سپاه پاسداران موفق به شکار یک فروند هواپیمای بدون سرنشین مدل «آر‌کیو170» که حریم هوایی ایران را نقض کرده بود، شدند. این نوع هواپیما از پیشرفته‌ترین پهپادهای آمریکایی به شمار می‌آید. از آن زمان تاکنون نیروهای ایرانی بارها پهپادهای متجاوز آمریکایی را شکار کرده و یا آن‌ها را وادار به ترک منطقه کرده‌اند.


هوگو چاوز نماد مبارزان در تاریخ آمریکای لاتین در گذشت

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 91/12/16:: 11:28 صبح

هوگو چاوز، رئیس جمهور ونزوئلا پس از دو سال مبارزه با بیماری سرطان، چشم از جهان فرو بست.



به گزارش الف، ساعاتی قبل، نیکلاس مادورو، معاون رئیس جمهور ونزوئلا، رسما مرگ هوگو چاوز را از تلویزیون ملی این کشور اعلام کرد.

در هفته های قبل، بارها خبر مرگ چاوز به صورت غیر رسمی منتشر شده بود که  مورد تکذیب مقامهای رسمی ونزوئلا قرار میگرفت، تا اینکه ساعتی قبل، این خبر توسط مادورو از تلویزیون رسمی ونزوئلا اعلام شد، وی افزود که چاوز در ساعت 4:25 دقیقه بعد از ظهر سه شنبه به وقت محلی و به دنبال دوسال مبارزه با سرطان، چشم از جهان فرو بسته.
چاوز که در کنار برخی از سران کشورهای آمریکای جنوبی، فصلی نو در حیات سیاسی آن منطقه رقم زده بود، مشی ضد آمریکایی و استقلال طلبی داشت. وی بارها به ایران سفر کرده بود و از متحدان نزدیک کشورمان محسوب می شد.

به گزارش ایرنا ، هوگو رافائل چاوز فریاس متولد 28 ژوئیه 1954به عنوان رهبر «انقلاب بولیواری» شناخته می شود و به خاطر دیدگاهش و مخالفت با سیاست های امپریالیستی آمریکا مشهور بوده است.

او موسس حزب چپگرای «جنبش جمهوری پنجم» بوده و با هدف بهبود وضعیت رفاهی مردم برنامه های مختلفی را در اقتصاد ونزوئلا به اجرا درآورد و این برنامه ها تحول چشمگیری در زندگی مردم فقیر کشورش در پی داشته است.

مردم ونزوئلا در انتخابات ریاست جمهوری در 7 اکتبر 2012 (16 مهر 1391) با حدود 55 درصد ارا برای چهارمین بار چاوز را به عنوان رییس جمهور خود برگزیدند.


این شهید در راه خدا و وطن را چه کسی میشناسد؟

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 91/12/13:: 10:47 عصر


منتظر واقعی امام زمان

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 91/12/3:: 11:45 صبح

دنیا طلبان دل نگرانی دارند

 


 
          ترس از خطر جنگ جهانی دارند

 


 
 مهدی طلبان کفن بدوشند همه

 


 
          چون بیعت صاحب الزمانی دارند

                                                                                                                              (حاج ولی الله کلامی زنجانی)

 

38844218820667071648.jpg




 

 

حسنی امام جمعه مبارز و محبوب ارومیه


آیه الله خوشوقت یار دیرین رهبری

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 91/12/2:: 11:39 عصر


آخرین گلایه آیت الله خوشوقت

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 91/12/2:: 10:48 عصر

آیت‌الله خوشوقت طی ماه‌های اخیر با بی‌اخلاقی‌هایی روبرو شدند که آخرین آن به هتک حرمت به ایشان در ماجرای اظهارنظرشان پیرامون شخصیت حضرت رقیه(س) باز می‌گردد. به گزارش سرویس فرهنگی مشرق به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران،‌ خبر فوت ناگهانی عارف عامل و استاد فلسفه و اخلاق حضرت آیت الله خوشوقت خبر دردناکی بود که صبح امروز در فضای رسانه ای کشور منتشر شد، این عالم ربانی در طی ماه های اخیر علی رغم بیماری‌شان با بی اخلاقی هایی نیز روبرو شده بودند، که آخرین آن به هتک حرمت به ایشان در ماجرای اظهار نظر ایشان پیرامون شخصیت والای حضرت رقیه سلام الله علیها باز می گردد؛ متن زیر گلایه استاد بدان خبر بوده است: در پی پخش بخشی از جلسات پرسش و پاسخ آیت الله خوشوقت از صدا و سیما صورت گرفته در خصوص اظهار نظر ایشان پیرامون شخصیت والای حضرت رقیه سلام الله علیها، و هجمه های صورت گرفته به ساحت این عالم بزرگوار، جلسه ای در این زمینه بین دو تن از روحانیون، حجج اسلام میرزامحمدی و سید عباس موسوی مطلق و حضرت آیت الله خوشوقت هفته گذشته به صورت خصوصی برگزار گردید. در جلسه ای که بعد از پایان این جلسه بین میرزامحمدی و شاگردان ایشان در مرکز آموزش مداحی حسین جان برگزار می شود، حجت الاسلام میرزامحمدی واکنش آیت الله خوشوقت درباره این موضوع را اعلام می کند. متن کامل سخنان آیت الله خوشوقت درباره حضرت رقیه(س) در این جلسه خصوصی به شرح ذیل است: اولا بنده معتقد به ایشان هستم، و این دختر را از عائله امام حسین می دانم، و قبر ایشان هم از مسلمات است، و دو جریان باعث دگرگونی شام و تغییر رفتار یزید شد، یکی خطبه امام سجاد (ع)، که در این خطبه ایشان پیغمبر را با عظمت یاد کردند و  انتصاب خود را به پیغمبر بیان نمودند، و دیگری جریان دختر مظلوم امام حسین (ع) بود. ثانیا 50 سال است که در مسجد ما روضه حضرت رقیه و خرابه شام را می خوانند و ما گریه و عزاداری می کنیم برای ایشان، و یک کلام هم در این 50سال چیزی نگفته ایم. ثالثا بنده منظورم این بود که بعضی که ایشان را دختر امام نمی دانند، شاید ایشان را یکی از اصحاب سید الشهدا بدانند. ولی اصل وجود این دختر مسلم و قطعی است؛ ای کاش از خود ما سوال می کردند منظور ما چه بوده است، و بعد زبان به لعن ناسزای ما باز میکردند. گفته اند من منکر ایشان هستم؛ من کجا این حرف ها را زده ام، بنده منکر وجود ایشان نبوده ام و نیستم. سه شنبه 12دی 91 خاطر نشان می شود، رسانه ملی در برنامه مناسبتی راه سعادت که در دهه اول ماه محرم الحرام و  در یکی از پر بازدیدترین ساعات تلویزیون روی آنتن برد، اقدام به پخش سخنان حضرت آیت الله خوشوقت کرد که تنها بخشی از سخنان این شاگرد برجسته امام و علامه طباطبایی منتشر شد. که این اقدام معنا دار صدا و سیما در انتشار سخنان ایشان درباره حضرت رقیه (س) و عزاداری امام حسین علیه‌السلام، بهانه‌ای شد تا عده‌ای آگاهانه و ناآگاهانه سیل هجمه و توهین‌ها را علیه این عالم ربانی و انقلابی نثار کنند.


   1   2   3      >



بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 0 ، کل بازدیدها: 121073
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ