سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقاتهرانی:نگذارید مالک از پشت خیمه معاویه برگردد

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/3/23:: 12:58 عصر

 

به گزارش 8دی  به نقل رجانیوزمردم غیور و انقلابی تهران در آخرین ساعات تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور و کم نظیر خود در حمایت از یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوی نشان دادند که مرد مقاومت ایران اسلامی را تنها نمی‌گذارند.

 وقتی قرار باشد در روز میلاد سید الشهدا(ع) همایش انتخاباتی برگزار شود، طبیعی است که  مجلس حال و هوای اهل بیت بگیرد. حالا اگر گفتمان کاندیدای مورد نظر هم مقاومت و ایستادگی بر آرمانها باشد معلوم است که شب میلاد قمر بنی هاشم(ع) رنگ و بوی حماسه میگیرد، همایش انتخاباتی حامیان سعید جلیلی در تهران.

هنوز سعید جلیلی نیامده ورزشگاه پر شده بود و شعارها چنان حماسی و کوبنده بود که حتی سخنرانی به آرامی دکتر آقاتهرانی هم پرشور صحبت می‌کرد. حجت الاسلام پناهیان هم مثل همیشه کوبنده سخنرانی کرد و زیرآب هر آنکه از تسلیم و سازش می‌گفت را زد.

  ش

اما ورزشگاه وقتی ترکید که پدر شهید احمدی روشن دست سعید جلیلی را بلند کرد و مادر این شهید پشت میکروفون رفت و از پیشرفتی گفت که برکت مقاومت و مجاهدت مردم و مسئولان بدست آمده است.

ورزشگاه شهید حیدرنیا در غروب چهارشنبه 22 خرداد حال و هوایی داشت که وصف کردنی نیست.

 افرادی که به‌دنبال رضای کدخدا هستند، نمی‌توانند دم از مقابله با فقر و فساد و تبعیض بزنند

سعید جلیلی در جمع حامیان گفتمان انقلاب اسلامی در ورزشگاه حیدرنیا سخنان خود را با گریزی تاریخی شروع کرد و گفت: ‌50 سال است که ملت ما پا در راه نورانی امام گذاشته است؛ امامی که پرچم لبیک به خدا و پیامبر را بلند کرد و به دنبال آن ملت ما به امام لبیک گفت‌ و خط ایمان و امید در کشور شکل گرفت.

وی با بیان اینکه ایمان به وعده‌‌های الهی و امید به پیشرفت تعالی در پرتو عمل به آموزه‌های اسلام ناب است، گفت: دشمنان از همان سال‌ها همزمان با خط ایمان و امید خط تهدید و تخریب را شروع کردند و 50 سال است رویارویی دو گفتمان شکل گرفته است.

 



کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یکی از ارکان این گفتمان را ملتی دانست که اراده کرده است اسلام مبنای کارش باشد و آزاد زندگی کند و از سوی دیگر نیز اراده‌ای می‌خواهد مانع تحقق این اصل شود.

جلیلی با بیان اینکه آنچه حضرت امام وعده داده بود، عملی شده و  امروز باورهای قرآنی نه تنها باور بلکه تجربه ماست، اظهار داشت: امروز تجربه کردیم که اگر پیام خدا و رسولش را جواب دهیم، حیات جدید می‌گیریم و در این 50 سال ملت حیات تازه گرفت.

وی با اشاره به پیروزی اراده ملت در پیروزی انقلاب 8 سال جنگ تحمیلی و انرژی هسته‌ای در مقابل اراده دنیا اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی تصویب شده است. دشمنان اعتراف می‌کنند قدرت جمهوری اسلامی در منطقه غیرقابل انکار است. این نشان از عظمت ملت ما دارد که توانست در چارچوب اسلام ناب موفقیت‌های پی‌در پی را کسب کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دشمنان نگران شدند که امروز ملت ما به یک قله تبدیل شده است، تصریح کرد: اگر ملت خرمشهر را آزاد می‌کند، این تکثیر می‌شود به جنوب لبنان و غزه و آنان در نبرد 33 روزه 22 روزه و 8 روزه پیروز می‌شوند.

جلیلی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امرزو در موقعیت بدر و خیبریم، این ارزیابی را کاملاً کارشناسی شده دانست و گفت:  ما پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم و یقیناً امروز ظرفیتی ایجاد شده که دشمن از آن مستأصل شده است.  فراموش نکنیم که در طول تاریخ اسلام هر وقت به پشت خیمه دشمن رسیدیم و آنان مستاصل شدند، ترفند کهنه ایجاد تردید در درون را به کار بردند و از بیرون با تهدید آن را تکمیل کردند.

وی با اشاره به پیروزی‌های چشمگیر ملت ایران در چهار سال گذشته, اظهار داشت: اگر ما توانسته‌ایم در دفاع این پیروزی‌ها را به دست بیاوریم، به این خاطر بود که امام ظرفیت جوانان را در چارچوب اسلام ناب آزاد کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری این ظرفیت را نظریه ولایت مطلقه فقیه دانست که در آن اسلامیت و جمهوریت نظام تحت رهبری فقیه عادل شایسته به یک ظرفیت قدرت تبدیل شد و هر جا که این ظرفیت به اوج خود رسید، کسانی خواستند با تردید مانع آن شوند.

جلیلی ادامه داد: 4 سال پیش ملت حماسه‌ای خلق کرد و جمهوریت نظام را به رخ کشید اما پس از آن بود که دنیا دید اسلامیت نظام پشتوانه قوی جمهوریت آن است و بر این اساس خواستند با فتنه مانع آن شوند ولی ملت با مشت به دهان آنان زد و نگذاشت فتنه‌گران موفق شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای با انحراف از چارچوب نظام خارج شوند و صحبت از دوستی با مردم اسرائیل و واژه مجهول مکتب ایرانی کردند و خواستند در روند پیشرفت کشور خلل ایجاد کنند، تصریح کرد: ولی ملت این اجازه را به آنها نداد و امروز پس از جریان فتنه و انحراف شاهد جریان تردید هستیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: جریان تردید می‌خواهد در موفقیت‌ها تردید ایجاد کند و با بزرگنمایی برخی ضعف‌ها که ناشی از فاصله گرفتن از اسلام بود، آن را به حساب اسلام ناب بگذارد اما موفق نخواهد شد.

 

  



جلیلی با تاکید بر اینکه جریانی هماهنگ این جریان از بیرون ایجاد تهدید می‌کند و می‌گوید به جای رضای خدا باید به دنبال رضای کدخدا باشیم، گفت: اگر جریانی در فضای جهانی، طرفدار مناسبات ناعادلانه باشد، در داخل هم نمی‌تواند دم از رفع فقر و ظلم و تبعیض و فساد بزنند.

وی در ادامه به تشریح این جریان داخلی اشاره کرد و افزود: زمانی این جریان وضعیتی ایجاد کرد که مقام معظم رهبری فرمودند باید اولویت کشور رفع فقر و فساد و تبعیض باشد. امروز شاهد بودید که رهبری فرمود عرصه بین‌المللی عرصه تعارف نیست و هرچقدر عقب بنشینید، دشمن جلوتر خواهد آمد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جریان تردید می‌خواهد تهدید‌ها را بزرگنمایی و فرصت‌ها را کوچک‌نمایی کند تا ملت را به اشتباه محاسباتی دچار کند، تصریح کرد: اما ملت هوشیار است و بصیرتش ستودنی است. جریان تردید می‌خواهد هزینه‌های موفقیت را بزرگنمایی ولی هزینه‌های تسلیم را بپوشاند و لکه‌هایی که وجود داشته را مخفی کند و عملکرد پرافتخار خود را افتخار جلوه دهد.

جلیلی جریان مقاومت را واقع‌بینانه‌ترین جریانی دانست که آرمان‌ها و فرصت‌ها و همچنین ظرفیت‌ها را می‌بیند و می‌داند بر مبنای ایمان و امیدی که امام کاشت، می‌تواند با سرعتی در تراز انقلاب اسلامی پیشرفت کند.

وی با تاکید بر  اینکه ما نظریه ولایت مطلقه فقیه را یک نظریه مترقی می‌دانیم که ظرفیت ملی را بر مبنای اسلام ناب آزاد کرد، گفت: این نظریه حماسه‌های بزرگ دفاع مقدس را خلق کرد اما آیا این حماسه‌ها مربوط به تاریخ و شلمچه است که ما سالی یک بار به آنجا برویم و اشک بریزیم؟ آیا نمی‌شود این حماسه را در صنعت، اقتصاد و کشاورزی تکرار کرد؟اگر فرمول امام را دوباره به کار ببندیم و آنچه را ‌رهبری فریاد می‌زنند، در کنار هم قرار دهیم، می‌توانیم در این عرصه‌ها حماسه ایجاد کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اگر مقام معظم رهبری می‌فرمایند که حماسه اقتصادی ایجاد کنید، این اصل امکانپذیر است؛ در صورتی که ظرفیت تک تک آحاد جوانان و ملت به صحنه بیاید.

جلیلی در ادامه سخنان خود به گفت‌وگوهای خود با 1+5 اشاره کرد و ‌ترس آنها از  شهدایی چون احمدی‌روشن، رضایی‌نژاد، شهریاری و علیمحمدی را بیش از انرژی هسته‌ای دانست و گفت: آنها می‌ترسند چنین ظرفیت‌هایی در کشور آزاد شود؛ این شهدا هیچ کدامشان در خارج کشور تحصیل نکرده بودند ولی وقتی این ظرفیت آزاد شد، شهریاری توانست سوخت 20 درصد را تولید کند؛ نه کسی که گفتگو می‌کند. آنها از این آزاد شدن ظرفیت‌ها نگرانند که حماسه‌هایی دیگر خلق کند.

وی با اشاره به متوسط سنی دانشمندان کشور که بین 30 تا 34 سال است، گفت: دولت باید به ملت اعتماد کند. کارویژه بزرگ دولت این است که نه تنها مانع ملت نشود بلکه پشتیبان آنها باشد و سازوکارش را به گونه‌ای درست کند که به فرموده امام تفکر بسیجی حاکم شود. این تفکر در صنعت هسته‌ای، نانو تکنولوژی و علوم جدید دیده شد و ما امیدواریم در همه عرصه‌ها آن را شاهد باشیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر بازکردن زنجیرهای بوروکراسی و دیوان‌سالاری از پای دولت برای آزادسازی استعدادهای کشور اظهار داشت: پس از این خواهید دید که ظرفیتی در کشور پدید می‌آید که از هسته‌ای هم بالاتر است.

  
جلیلی معتقد است پس از حماسه 24 خرداد هر فردی که معتمد مردم باشد، وظیفه دارد از فردای انتخابات دولت را به گونه‌ای مدیریت کند که زمینه خلق حماسه سیاسی ایجاد شود.

وی افزود: اگر می‌خواهیم حماسه اقتصادی ایجاد کنیم، همچنان که تاکنون مقاومت کردیم، باید در مقابل فتنه‌ها، انحراف‌ها، ایجاد تردیدها، فسادها و تبعیض‌ها مقاومت کنیم تا آنچه ‌مقام معظم رهبری فرمودند که در دروازه ورود به تمدن بزرگ اسلامی هستیم را محقق کنیم.

پناهیان: دروغ بزرگ این انتخابات را با رای خودمان به جلیلی برملاء می‌کنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در این جشن حماسی با بیان اینکه علت تجمع ما در این مکان مظلوم بودن گفتمان مقاومت است، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی امروزشان تصریح کردند که 8 طرز تفکر در مناظرات حضور داشت. این سخن رهبری نشان می‌دهد که نمی‌شود به دسته‌بندی‌های رایج نگاه کرد و گفت که انتخابات بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است.

 

 

به گفته وی در این مناظرات مظلوم‌ترین نگاه، نگاه جلیلی یعنی گفتمان مقاومت بود. جلیلی برای خودش به میدان نیامده است. او برای گفتمانی به میدان آمده که اگر این گفتمان در مناظرات حضور نمی‌داشت برای همشه غریب می‌ماند.

این استاد دانشگاه با اشاره به حمله به گفتمان مقاومت در این مناظره اظهار داشت: کسانی که به دولت انتقاد داشتند، به بهانه انتقاد، گفتمان مقاومت و عملکرد جلیلی را مورد حمله قرار دادند. این در حالی بود که خود دولت نیز مخالف عملکرد جلیلی است.

پناهیان ادامه داد: دولت می‌گوید برنامه هسته‌ای به ما ربطی ندارد. شاید دولت می‌خواست طور دیگری این برنامه را پیش ببرد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی که بخشی از آن به خاطر بی‌تدبیری دولت بوده بهانه‌ای برای سازش شده بود، گفت: به همین بهانه آنها به گفتمان مقاومت و ایستادگی حمله کردند و این حمله غیرمنصفانه بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از عدم پاسخگویی به این حملات از سوی دیگر کاندیداها اظهار داشت: آیا اگر در برابر دشمن کرنش کنیم، آیا آنها تحریم‌ها را برمی‌دارند؟ آیا اگر سازشگری اتفاق بیفتد تحریم‌ها برداشته می‌شود؟ خدا شاهد است در این انتخابات دروغ بزرگی که به مردم القاء شد این بوده که اگر کوتاه بیاییم تحریم‌ها برطرف می‌شود.

پناهیان با تاکید بر اینکه ما این دروغ بزرگ را با رای خودمان به جلیلی برملاء می‌کنیم تصریح کرد: رایی که جلیلی می‌آورد مخلصانه‌ترین رای است. زیرا او به کسی وعده‌ای برای حل مشکلات با اینکه برنامه دارد نداد. ولی چون او بر مقاومت پافشاری کرده ما اینجا جمع شده‌ایم.

وی تاکید کرد: اگر ذره‌ای در مقابل مستکبران کوتاه بیاییم، تحریم‌ها بیشتر و فقر در مملکت گسترده‌تر می‌شود. اگر سخنان برخی نامزدها بر کرسی بنشیند و استکبار بفهمد که سازشکاران بر روی کار می‌آیند، فقرا فقیرتر خواهند شد و بحران‌های اقتصادی بیشتر و ناامنی‌ها نیز بیشتر می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه تنها یک روز برای بیداری مردم فرصت باقی مانده، گفت: اگر کسی به دنبال تامین معاش است، باید به گفتمان مقاومت پیوند بخورد چرا که با قرار گرفتن در گفتمان مقاومت امنیت اقتصادی نیز ایجاد می‌شود.

پناهیان با بیان اینکه یکی از دروغ‌های بزرگ پیوند دادن تحریم‌ها به مسئله هسته‌ای است اظهار داشت: زمانی که رئیس جمهور دوران سازندگی علاقه‌اش برای ارتباط با آمریکا و اروپا می‌گفت در همان زمان اروپائیان نزدیک بود برای او حکم دستگیری صادر کنند و در دادگاهایشان احکامی را علیه رئیس جمهور صادر کردند. در دوران اصلاحات که شاهد آن تواضع و ادب در مقابل آمریکا بودیم، ایران محور شرارت لقب گرفت و آنها حتی حاضر نشدند در این دو دولت یک قطعه هواپیما به ما بفروشند و تحریم‌ها را برنداشتند.

وی با تاکید بر اینکه کوتاه آمدن موجب رفع تحریم نمی‌شود، گفت: مردم باید بدانند که سیاسیونی که این دروغ را گفتند رسوا می‌شوند و آن دنیا باید پاسخگو باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود به بیان چرایی تحریم‌ها پرداخت و گفت: امروز اگر تحریم‌ها افزایش پیدا کرده به دلیل مقاومت فرزندان مقاومت در لبنان، سوریه و جهان اسلام است که پوزه استعمار را به خاک مالیده و نوای انقلاب را جهانگیر کرده است.

پناهیان معتقد است “اگر امروز از انرژی هسته‌ای کوتاه بیاییم، فردا باید در چاه‌های نفت را ببندیم، زمین‌های کشاورزی را به آتش بکشیم و پس از آن باید اجازه دهیم تروریست‌های سوریه به ایران بیایند و به نوامیس‌مان تجاوز کنند. “

وی با بیان اینکه ما به رئیس جمهوری رای می‌دهیم که از همه محکمتر شعارهای مقاومت را سر داده است، افزود: امروز مقام معظم رهبری صریحا نکاتی را فرمودند و گفتند دلیل اینکه دشمن این همه فشار آورده، برای این است که برخی به آنها چراغ سبز نشان داده‌اند. اگر ما در انتخابات این چراغ‌های سبز را خاموش کنیم، دشمن ذلیل و خسته می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عرصه سیاست بین‌المللی جای تعارف نیست گفت: برداشت من این است که نمی‌توان گفت ما می‌رویم پشت میز مذاکره و آنچنان نرم با دشمن سخن می‌گوییم که دل آنها را به دست بیاوریم. دشمن الان زخمی شده و وحشی‌تر از هر زمان دیگری است. اگر آنها در سوریه کودکان مسلمان را می‌کشند، به خاطر پیوندی است که با ما دارند. اگر در عراق قتل عام می‌کنند به خاطر پیوندشان با ما است. بنابر این هیچ دیپلماتی نمی‌تواند از نرم‌سخن گفتن حرف بزند.

پناهیان تنها راه به ذلت کشاندن دشمن را مقاومت جانانه دانست و گفت: اگر در انتخابات به بهترین انتخاب برسیم و دشمن را مایوس کنیم، تحریم‌ها برطرف می‌شود و دشمن ذلیلانه کوتاه می‌آید.

وی ادامه داد: وقتی که رئیس جمهور کشور ما به غرب رفت و سخن از جامعه مدنی گفت، هیچ ایرانی سربلند نشد. ولی وقتی رئیس جمهور مقابل آنها ایستاد، حتی غیرانقلابی‌ها افتخار کردند. کاش آن دیپلماسی ادامه پیدا می‌کرد. اما هر دم از این باغ دری می‌رسد، تازه‌تر از تازه‌تری می‌رسد. مطمئنیم جلیلی را که به میدان بفرستیم هیچگاه در مقابل استکبار کوتاه نخواهد آمد.

این استاد دانشگاه به کوتاه آمدن نهضت آزادی در برابر آمریکا و تحمیل 8 سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: آنها چراغ سبز نشان دادند و محرومان و فقرا به میدان جنگ رفتند. امروز ما  اجازه نمی‌دهیم کسانی چراغ سبز نشان دهند و بار دیگر محرومان را به میدان جنگ بفرستند.

پناهیان با بیان اینکه آمریکا اگر می‌توانست به رونق اقتصادی ما کمک کند، به رونق خودش کمک می‌کرد، گفت: آنهایی که در زمان خودشان در مقابل غرب کوتاه آمدند، چرا کوتاه آمدند و صلح مطلق بودن چرا تورم 49 درصدی را به ملت تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تحریم و هر ظلمی به جلیلی رای می‌دهیم و چراغ‌های سبز دشمن را خاموش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: همانطور که اصل انقلاب چهره به چهره با صدای مخلص و ناله‌های پر از معرفت بوده این انتقال پیام هم باید در 24 ساعت آینده به همین صورت شکل گیرد و شما آرای دوستانتان را به سمت مقاومت هدایت کنید.

آقاتهرانی:نگذارید مالک از پشت خیمه معاویه برگردد

در ادامه حجت الاسلام و والمسلمین آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار رجانیوز، دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در سخنان خود با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که خداوند به موسای پیامبر(ع) می فرماید محکم باش و کتاب را محکم بگیر، خطاب به جوانان گفت: محکم بایستید.

 
 

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی با بیان اینکه دشمن فحش می دهد و پول خرج می کنند، گفت: اما با دروغ گفتن و تزویر رای برای جلیلی جمع نکردیم و نخواهیم کرد بلکه با اخلاص راستی، مردانگی و همت رای جمع کردیم.

وی با بیان اینکه من برای تبلیغ خیلی از شهرها برای تبلیغ مسافرت کردم، افزود: من از زیادی جمعیت در یکی از شهرهای کوچک که برای جلیلی آمده بودند تعجب کردم.

آقاتهرانی اظهار داشت: دشمنان در برنامه‌های‌ صوتی و تصویری و تبلیغاتی خود تلاش دارند دل همه را نسبت به آقا سعید خالی کنند، که مبادا به آنها رای دهید که منافع ما به خطر می‌افتد.

وی تاکید کرد: ما الان به سراپرده معاویه رسیدیم و مبادا به مالک اشتر بگویید برگرد.

این سخنان آقاتهرانی با شعار هیات منا الذله و ما اهل کوفه نیستیم علی حاضران روبرو شد.

دبیر کل جبهه پایداری در ادامه با ابراز امیدواری به اینکه این انتخابات به مرحله دوم نرسد، گفت: به امید خدا در همین مرحله اول مشت محکمی به آمریکا صفتان بزنیم و و باعث شادی دل آقا و امام زمان بگردیم.

وی با تاکید بر اینکه باید ایستاد وقتی انسان به حقیقت می رسد، اظهار داشت: امام حسین به ما آموخت که هیچ وقت کوتاه نیاییم.

وی در پایان گفت: امیدوارم اصلح رای اول را بیاورد که برادرمان سعید جلیلی است.

مادر شهید احمدی روشن: جنگ ما با ابرقدرت‌ها جنگ نان نیست، جنگ شرف و آزادگی است

مادر دانشمند هسته‌ای شهید هسته‌ای مصطفی احمدی روشن نیز در این همایش سخنرانی پرشوری را ایراد کرد که بارها با شعار حاضران تایید شد.

به گزارش رجانیوز، خانم صدیقه سالاریان، مادر شهید احمدی روشن سخنان خود را با این عبارت شروع کرد: در دوران جنگ شعار می دادند “بسیجی می جنگد می میرد سازش نمی پذیرد”

 

 (برای دانلود سریع و آسان تر فیلم سخنان مادر شهید احمدی روشن اینجا کلیک کنید)

وی با بیان اینکه همه می‌دانیم که جنگ ما با ابرقدرت‌ها جنگ نان نیست، جنگ شرف و جنگ آزادگی است، گفت: کسانی که دم از سازش می زنند هیچ کدام مثل من و شما نیستند.

این سخنان با شعار “مرگ بر سازشکار” حاضران تایید شد.

مادرشهید احمدی روشن در ادامه اظهار داشت: ما برای به دست آوردن انرژی هسته‌ای گوهربارترین گوهرهای خود را دادیم.

وی گفت: مصطفی تک پسر من بود، همه وابستگی من را به او می دانستند،  زمانی که خبر شهادت او را به من دادند، خم به ابرو نیاوردم و  گفتم که مصطفای من تقدیم به رهبرانقلاب و مردم ایران.

“خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست” واکنش پرشور حاضران به این اظهارات حماسی بود.

خانم سالاریان گفت: هم‌وطنان عزیز وشهید پرورم؛ تا پیروزی نهایی چیزی نمانده است و ماالان  پشت خیمه دشمنیم و اگر به خیمه دشمن پشت کنیم به خون شهیدان‌مان خیانت کردیم.

وی تاکید کرد که امروز با تمام شهدا بیعت می کنیم که هیچ وقت با هیچ دشمنی سازش نمی‌کنیم، مگر اینکه حق ما را قبول کنند.

مادر شهید احمدی روشن گفت: ما از جانمان چیزی با ارزش‌تر نداشتیم که تقدیم کنیم که کردیم، حالا چرا باید عقب‌نشینی کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: کسانی که سازش کردند و در زمان خود تعلیق کردند به چه حقی از عکس مصطفی استفاده می‌کنند.

این سخنان با فریاد “مرگ بر سازشکار” حاضران همراه شد.

خانم سالاریان تاکید کرد که ما به کسی رای می‌دهیم که سازش‌پذیر نباشد و حیثیت مردم ایران برای او مهم باشد.

وی گفت: ما از بیگانگان محتاج نان نیستیم و تمام سختی های اقتصادی را هم تحمل می کنیم چون تا پیروزی نهایی چیزی نمانده است.

مادر شهید احمدی روشن با بیان اینکه بنای ما در این انتخابات سکوت بود اما برخی اقدامات باعث شد که واکنش نشان دهیم، تصریح کرد: ما راهی را ادامه می دهیم که مصطفی می خواهد، اگر مصطفی هم بود همین راه را ادامه می داد.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: ما تا آخرین قطره خون پیرو آیت الله خامنه ای هستیم.

به میدان از شما پایی که جا ماند* گواه بازگشت کربلا ماند

دکتر ولایتی انصراف داد

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/3/22:: 10:24 عصر



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  کانی پرس ؛

یک منبع آگاه نزدیک به ستاد دکتر ولایتی در گفت و گو با اروم نیوز از انصراف وی به نفع جریان اصولگرایی خبر دادند.
وی همچنین پایبندی ولایتی به تعهدات ائتلاف پیشرفت را از دلایل اصلی این انصراف بیان کرد.
این خبر هنوز بصورت رسمی از طرف دکتر ولایتی رسانه ای نشده است.
بر اساس این گزارش دکتر ولایتی امروز به طور رسمی کناره گیری خود را اعلام خواهد کرد.
اخبار تکمیلی ارسال خواهد شد

به کوری چشم ضد انقلاب فقط جلیلی

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/3/22:: 6:26 عصر


پیشبینی احمد متوسلیان در مورد عاقبت بنی صدر

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/3/20:: 10:28 صبح

 

پیش‌بینی احمد متوسلیان در مورد عاقبت بنی صدر سردار «مجتبی عسگری» می‌گوید: بعد از انتخابات ریاست جمهوری و رأی آوردن بنی‌صدر، حاج احمد از من پرسید : «به کی رأی دادی؟» گفتم: «آقای بنی‌صدر!» او گفت: «خیانت کردی! بنی‌صدر هم سر شما کلاه گذاشت!».

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سردار مجتبی عسگری، مدیر مؤسسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ است. وی قبل و بعد از انقلاب از جوانان فعال انقلابی بوده است.

در ایام نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سردار عسگری در گفت‌وگو با فارس خاطراتی را از یک انتخاب اشتباه و انتقاد سردار جاویدالاثر «حاج احمد متوسلیان» فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله (ص) به این انتخاب روایت می‌کند.

                                                             ***

دفاع ملت ایران، دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام بود؛ به همین دلیل بچه‌ها علاقه‌ و حساسیت خاصی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری داشتند؛ یادم هست وقتی قرار بود به نامزدی رأی داده شود، گروه تحقیق تشکیل می‌دادند، باهم مشورت می‌کردند و از افراد صاحب نظر درباره آن نامزد انتخاباتی می‌پرسیدند تا کسی را انتخاب کنند که به مشکلی مواجه نشود چون در انتخابات مربوط به سال 1359، بنی‌صدر به رأی اعتماد مردم خیانت کرده بود.

از سال 1358 و بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با دست نشانده های آمریکا در استان کردستان درگیری داشتیم؛ ما هم در شهر پاوه مستقر بودیم؛ قرار بود نخستین انتخابات ریاست جمهوری انجام شود، افراد متعددی نامزد ریاست جمهوری شدند؛ من هم به بنی‌صدر رأی دادم.

بعد از انتخابات ریاست جمهوری، پاوه در محاصره ضدانقلاب بود؛ حاج احمد متوسلیان و نیروهایش جاده را آزاد کردند و وارد پاوه شدند؛ یک روز به حاج احمد نشسته بودیم، صحبت انتخابات ریاست جمهوری پیش آمد. از من پرسید: 

آقا مجتبی، به کی رأی دادی؟

ـ به آقای بنی‌صدر رأی دادم.

خیانت کردی!؟

ـ چرا؟

به خاطر اینکه بنی‌صدر سر شما را کلاه گذاشته!

ـ یعنی چی؟

ـ یعنی اینکه بنی صدر آمد و از جو حاکم بر مملکت که بحث دین و معاد است، سوءاستفاده کرد و پا به عرصه مناظره گذاشت؛ آن هم با کی؟! با «بابک زهرایی» که در گروه‌های ملحد بود. او به این وسیله خودش را در دل شما جا کرد و شما فکر کردید، او آدم مسلمانی است و از اهداف دین خوب دفاع می‌کند. در حقیقت به یک سال نرسیده، با این آقا با مشکل مواجه می‌شویم.

دایره مطالعات حاج احمد خیلی وسیع بود؛ او در سال 58 کتاب‌های اصول فلسفه و روش رئالیسم آیت‌الله طباطبایی و شهید مطهری را می‌خواند و به ما درس می‌داد. حاج احمد می‌گفت: «کسی که این همه سال در فرانسه درس خوانده نمی‌تواند بیاید رئیس جمهور این مملکت شود» او گاهی صحبت‌هایش را استناد می‌کرد که یک جا این حرف زده و جایی دیگر حرف دیگری زده و چون با امام مخالف است، من با او مخالفم.

او بعدها می‌گفت: «بنی‌صدر آدمی نیست که بتواند کشتی انقلاب را جلو ببرد و به مشکل برمی‌خورد. شما در کردستان بودید و خیلی درگیر کار با بنی‌صدر نبودید. نمی‌دانید این آدم چه جانوری است».

برای من خیلی جالب بود که یک پاسدار 27 ـ 28 ساله این قدر بصیرت داشت در آن ایام که چنین پیش‌بینی از بنی صدر کرد و درست هم گفت.

به یک سال نکشید که با بنی صدر به مشکل برخوردیم، انتخاب آن روز ما خیلی مسئله داشت، چرا که تمام پیشروی‌های آن روز ارتش بعث عراق به خاطر بی‌لیاقتی بنی صدر بود؛ تک تک افرادی مثل من که آن موقع به بنی‌صدر رأی دادیم در پیشروی ارتش عراق به داخل مملکت سهم داریم.

لذا بصیرت در انتخاب رئیس جمهور بسیار عامل مؤثری است؛ خدا کند که آن رأی بنی صدر از روی ناآگاهی را خداوند ببخشد چرا که به خاطر آن انتخاب، خون‌ جوانان این مملکت ریخته شد و با رأی ما بنی‌صدر به ریاست جمهوری رسید، از خداوند و شهدا عذرخواهی می‌کنیم.

بعد از بنی‌صدر شهید رجایی به ریاست جمهوری رسید؛ بعد از شهادت شهید رجایی، حضرت آقای خامنه‌ای به عنوان نخستین روحانی به ریاست جمهوری رسیدند. یکی از خوشحالی‌های ما در جبهه به خصوص حاج احمد متوسلیان این بود که سید برازنده و پای‌کار برای ریاست جمهوری انتخاب شده بودند و حاج احمد خیلی ابراز ارادت نسبت به حضرت آقا داشت.

انتهای پیام/


معصومه تولدت مبارک

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/3/15:: 12:46 عصر

 

راستی بچه ها با توجه به تاریخ تولد معصومه حالا چی جوری جشن بگیریم  اصن یه وضی


واکنش جالب توجه کاربران فضای مجازی به مواضع ناپخته علی مطهری در

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/3/1:: 8:45 عصر

 

 

 

 

اظهار نظر ناپخته علی مطهری به اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان واکنش جالب و بعضا طنز کاربران فضای مجازی روبرو شده است.

 

به گزارش "عمارها" به نقل از رجانیوز، در حالیکه تلاش این روزهای علی مطهری برای گره زدن خود با موضوع کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی چندان با استقبال وی و اطرافیانش روبرو نشده است، مواضع ناپخته این نماینده مجلس امروز و پس از اعلام نتایج کاندیداهای احراز صلاحیت شده، با دو واکنش ناپخته سیاسی موجی از واکنش‎های مختلف و عمدتا طنز را در شبکه‎های اجتماعی بوجود آورده است.

علی مطهری در اولین واکنش خود در مصاحبه اختصاصی که خبرگزاری سازمان تبلیغات پیرامون همین موضوع با او ترتیب داده بود،‌ با ادبیاتی زننده و به دور از ادب عنوان کرد:« بنده پیشنهاد می کنم برای ارزیابی توان جسمی آقای هاشمی، یک مسابقه دو صدمتر بین ایشان و آقای جلیلی و یک مسابقه کشتی بین آقای هاشمی و آقای حداد برگزار کنند.»

وی در نامه‎ای ناپخته به رهبر انقلاب نیز تلاش کرد نحوه صدور حکم حکومتی را تبیین کند و بر همین اساس نوشت: « پیشنهاد می کنم با حکم حکومتی در تایید صلاحیت ایشان زمینه تحقق حماسه سیاسی مورد نظرآن رهبر عزیز را فراهم آورید و محذور احتمالی لزوم  اقدام مشابه در باره آقای مشایی موجه به نظر نمی رسد زیرا قیاس این دو با هم قیاس مع الفارق است و رد صلاحیت به دلیل داشتن گرایش های فکری غیر اسلامی  کار درستی است اما رد صلاحیت به دلیل منتقد بودن کار نادرستی است. اولی مشمول حکم حکومتی نمی شود و دومی مشمول می شود. برای جنابعالی آرزوی سلامت و توفیق بیشتر دارم.»

بدنبال انتشار این اظهارات، شبکه‎های اجتماعی با موجی از واکنش‎های منفی مواجه شد. بیشترین واکنش‎ها در این رابطه متعلق به کاربران شبکه اجتماعی گوگل پلاس بود.

 

کبری آسوپار یکی از کاربران پلاس در واکنش به مطلب علی مطهری نوشت:

 

چرا مطهری جرأت کرده جانبازی جلیلی را به سخره بگیرد؟!

 مملکت روی پاهای قطع شده ی جانبازان استوار مانده، بعد یک فحاشی که ما همه اش احترام پدرش را نگه می داریم، پای قطع شده ی کاندیدای جانباز ریاست جمهوری را به سخره می گیرد که بگویید فلانی بیاید مسابقه ی دو!

پاهای قطع شده ی امثال سعید جلیلی است که علی مطهری را سرپا نگاه داشته تا با وقاحت تمام، دهان به هر توهین و تحقیری بگشاید!

صرف نظر از آنکه به جلیلی رأی می دهم یا نه، او برای من انسان ارزشمندی ست؛ و اولین ارزش او برای من همان پایی ست که ندارد؛ پایی که برای اسلام و میهنش داده و مطهری که از نام پدر نان می خورد، چه می داند ایستادن روی پای خود، خصوص پایی که در بهشت جا مانده، یعنی چه!

 

حسن روزی‎طلب ضمن بازنشر یکی از سخنرانی‎های سعید قاسمی با عنوان «به‌جای آقای مطهری کربلای 5 کجا بودی!؟ » نوشت: جلیلی در کربلای 5 یک پایش را جا گذاشت؛ آقای مطهری کربلای 5 کجا بودی!؟

امیرحسین ثابتی یکی دیگر از کاربران پلاس نیز در واکنش به سخنان علی‎مطهری نوشت:

«1. علی مطهری که این روزها به آب و آتش می زند تا هاشمی تایید صلاحیت شود؛ 20 مهر 1383 قبل از انتخابات نهم ریست جمهوری طی نامه ای خطاب به هاشمی نوشته بود:

آقای هاشمی! اکثر فرزندان و برخی نزدیکان شما در کارهای اقتصادی وارد شده‌اند و این امر در صورتی که جنابعالی رئیس جمهور شوید، موجب افزایش شایعات خواهد شد. تحمل جنابعالی در مقابل انتقاد آشکار و مطرح در رسانه‌ها اندک است، اگرچه انتقادات خصوصی را راحت‌تر می‌پذیرید و این امر یک نقطه منفی برای یک رئیس جمهور است و باعث پیدایش گروه‌های سیاسی نیمه مخفی می‌شود.

2. امام علی علیه السلام: لا تَرَی الجاهِلَ اِلّا مُفرِطاً اَو مُفَرِّطاً،؛

جاهل را جز در حالت افراط و تفریط نمی بینی»

احسان صالحی نیز در صفحه خود در این زمینه نوشت: «وقتی هشت سال توی این مملکت جنگ بوده و جوانهای مردم جلوی توپ مستقیم تانک جون میدادند و تو آقازاده و بزرگ زاده باشی و یک روز هم جنگ رو ندیده باشی معلومه که امروز بایدم یک بچه بسیجی رو که جونش رو گذاشته کف دستش و رفته خط مقدم و اونجا هم پاش رو جا گذاشته و برگشته مسخره کنی.»

زهرا اچ بی، یکی از کاربران پلاس نوشت: «حالا مطهری واقعا فکر میکنه میتونست طرحهای درخشانش منجمله دفاعش از تفکیک جنسیتی دانشگاه ها و گشت ارشاد و اینا رو تو دولت هاشمی هم ادامه بده که هنوز نه به داره نه به باره با پای مصنوعی جلیلی جک میسازه؟»

علی نادری در صفحه خود در همین زمینه نوشت: «جلیلی آنروزی که باید، یک پایش را داد تا علی مطهری با خیال راحت بشود «دکتر مطهری» و یک پای دیگرش را نگهداشت تا کیلومترها راهی که هاشمی و خاتمی و روحانی عقب نشینی کرده بودند را بر گردد؛ جلیلی همین الان هم با همین پای یکدانه کیلومترها جلوتر است از اکبر و فائزه و مهدی!»

الیاس قنبری نیز در صفحه خود نوشت: «اینقدری که علی مطهری و احمد توکلی عصبانی و ناراحت اند خود هاشمی و مشایی ناراحت نیستن.»

این در حالی است که صبح امروز نیز سایت احمد توکلی با انتشار متنی مفصل تصمیم اخیر شورای نگهبان در عدم احراز صلاحیت هاشمی را به چالش کشیده بود.

پیش از این نیز رفتارهای ناپخته و نسنجیده اینچنینی از سوی علی مطهری در عرصه سیاست مشاهده شده بود که با واکنش‎های مختلف رسانه‎ای و استقبال رسانه‎های بیگانه مواجه شد.

 

 


علت رد صلاحیت هاشمی و مشایی

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/3/1:: 2:3 صبح
حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل سیاسی و بین‌المللی گفت: شورای نگهبان قانون اساسی، صلاحیت "اسفندیار رحیم مشایی" رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد و "اکبر هاشمی رفسنجانی" رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را احراز نکرده است و لیست نهایی ارسال‌شده به وزارت کشور، فاقد اسامی این دو نفر است.

به گزارش 598 به نقل از مشرق، هانی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری شبکه الجزیره قطر تصریح کرد: علت عدم احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی، کهنسالی و ضعف و ناتوانی جسمی وی برای مدیریت کشور بوده است.

وی افزود: رد صلاحیت مشایی نیز به این دلیل بوده است که وی شخصی جنجال‌آفرین است که همواره اظهاراتی را مطرح می‌کند که با مبانی انقلاب اسلامی تناسب ندارد و اظهارات وی مبنی بر دوستی با رژیم صهیونیستی نیز خط قرمز انقلاب است.

هانی‌زاده که الجزیره از وی به عنوان کارشناس نزدیک به دوایر منسوب به رهبر انقلاب نام برده است، همچنین با بیان اینکه اصولگرایان بر روی "سعید جلیلی" به عنوان نامزد نهایی اصولگرایان ائتلاف کرده‌اند، گفت: وی مذاکرات سنگینی با غرب داشت و از درایت کاملی برای تعامل با آنان برخوردار است و اگر رئیس‌جمهور شود می‌تواند موضوع هسته‌ای را از راهکارهای مسالمت‌آمیز حل کرده و تحریم‌ها علیه کشور را بردارد.

وی تأکید کرد: اصولگرایان پس از اعلام لیست نهایی نامزدهای تأیید صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان، بیانیه مشترکی در حمایت از جلیلی به عنوان نامزد نهایی اصولگرایان منتشر خواهند کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی و بین‌المللی همچنین به وضعیت اصلاح‌طلبان در انتخابات اشاره و تصریح کرد: رقیب اصلاح‌طلب جلیلی، محمدرضا عارف است که معاون‌اول رئیس‌جمهور در دوره اصلاحات بوده و از بیشترین بخت برای حمایت اصلاح‌طلبان برخوردار است.

وی همچنین به اهمیت رسانه‌ها در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها در ایران، نقش زیادی در خروج یک شخص معین به عنوان رئیس‌جمهور آینده ایفا می‌کنند.




بازدید امروز: 9 ، بازدید دیروز: 0 ، کل بازدیدها: 121081
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ