سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علی اکبر هاشمی رفسنجانی

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/2/29:: 1:30 صبح

دکتر ولایتی

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/2/29:: 1:30 صبح

محمد باقر قالیباف

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/2/29:: 1:30 صبح

هاشمی حال ندارد/ احمدینژاد بدون مشایی مورد تایید است/ بیچاره رئی

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/2/29:: 1:24 صبح
هاشمی حال ندارد/ احمدی‌نژاد بدون مشایی مورد تایید است/ بیچاره رئیس جمهور بعدی
هاشمی حال ندارد/ احمدی‌نژاد بدون مشایی مورد تایید است/ بیچاره رئیس جمهور بعدی
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: حجم کارهای بعد از احمدی‌نژاد آنقدر بسیار است که رئیس جمهور بعد از وی، از شدت کار بیچاره می‌شود.
به گزارش اترک ،حجت‌الاسلام مهدی طائب در جمع طلاب بسیجی و روحانیون طرح هجرت شیراز اظهار داشت: زمانی یک پهلوان وارد گود ورزش باستانی شد اما دید کسی وی را تحویل نگرفته و مشغول تماشای چرخ زدن یک جوان کم سن و سال هستند.

وی افزود: پهلوان برای آن که جایگاه خود را نشان دهد میلی با وزن بسیار سنگین را به هوا پرت کرد اما آن را نگرفته و گفت همان کسانی را که تشویق می‌کنید، آن را از هوا بگیرند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: احمدی‌نژاد در مثل کار کردن مانند همان پهلوانی است که میل‌های سنگین بسیاری پرتاب کرده و گرفتن آنها کار هر کسی نیست.

وی ادامه داد: کسی که بعد از احمدی‌نژاد رئیس جمهور می‌شود باید قادر باشد شیراز ماشین را روشن کرده و چند ساعت بعد آن را در مشهد پارک کند در حالی که برخی از کاندیداهای فعلی تا شاه‌چراغ که بروند باید کنار بزنند و استراحت کنند.

طائب تصریح کرد: احمدی‌نژاد مرحله نخست یارانه‌ها را اجرا کرد اما مرحله دوم که سخت‌تر است مانده، قول داد همه را خانه‌دار کند اما چند هزار مسکن مهر به دلیل نبود اعتبار با 70 تا 80 درصد پیشرفت معطل مانده است.

وی اضافه کرد: سهام عدالت را نام‌نویسی کرده اما به کسی سود نپرداخته و بسیاری از کارهای سنگین دیگر که رئیس جمهور بعد باید انجام دهد.

طائب بیان کرد: آقا فرمودند باید کسی بر سر کار بیاید که با همین قوت موجود مملکت را پیش ببرد و البته در کار کردن احمدی‌نژاد کسی شک ندارد.

روحانی کناره‌گیر، از اردوگاه امام زمان کنار رفته است

این استراتژیست در ادامه بیان کرد: روحانی که بگوید من کاری به نظام ندارم از اردوگاه امام زمان (عج) استعفا داده است.

وی خاطرنشان کرد: پایه‌گذار این نظام یک مجتهد بود و گفت من ماموریت دارم و مگر می‌شود که امام زمان ظهور کند و خود به دنبال جمع‌آوری نیرو برود.

طائب ابراز داشت: باید پیش از ظهور حضرت نیروی همراه ایشان آماده شده باشد و این کار وظیفه روحانیت است.

حماسه یعنی استفاده از استعدادها خارج از قواعد

وی ادامه داد: امام (ره) در زمان خود یک لایه نظام سلطه که کمونیسم باشد را شکست و اکنون مقام معظم رهبری در تربیت نیرو ما را به جایی رسانده که در یک انتخابات حداقل 107 نفر ثبت‌نام می‌کنند که رجال درجه یک هستند.

طائب افزود: مقایسه خود مقام معظم رهبری با حکمرانان جهان که قیاس مع‌الفارق است اما حتی همین کاندیداها را اگر با روسای جمهور نظام سلطه مقایسه کنید برتری آنها را در می‌یابید.

وی با بیان اینکه نظام سلطه و نظم جنگلی آن با فرو ریختن اقتصاد فرو می‌پاشد، اظهار داشت: حماسه مد نظر مقام معظم رهبری یعنی استفاده از استعدادها خارج از قواعد تعریف شده که فروپاشی نظام سلطه را در پی دارد.

هاشمی خودی بود که در پازل دشمن بازی کرد

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در ادامه در پاسخ به سئوالات طلاب حاضر در جلسه گفت: هاشمی در پازل فتنه بازی کرد اما راس‌الفتنه در بیرون از کشور بود.

وی افزود: هاشمی خدمات بسیاری به انقلاب کرده اما دو مشکل دارد یکی آن که بیش از حد خود را قبول دارد و دیگر اینکه مطالب را به هنگام متوجه نمی‌شود.

طائب خاطرنشان کرد: هاشمی سال‌ها بعد از آن که با فرمان امام(ره) برای زدن ناوهای آمریکایی در خلیج فارس مخالفت کرد به درستی آن پی برد.

مجمع تشخیص از هم‌جوشی عناصر متضاد انرژی تولید می‌کند

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در مورد علت ریاست هاشمی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز گفت: مجمع تشخیص مانند راکتوری است که عناصر متضاد را گرد یکدیگر آورده و از این انرژی به جای تخریب برای برق‌رسانی استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: رئیس جمهوری قوت بدنی نیاز دارد و با وجود آن که هاشمی در دوره بعد از جنگ ایران را از خاک بالا آورد اکنون انرژی لازم را ندارد.

طائب ابراز داشت: هاشمی پیش از انقلاب زندان رفت، شکنجه شد، بعدها ترور شد، سال‌ها ویرانی بعد از جنگ را درست کرد، به دام کارگزاران افتاد و محصول کارش شد خاتمی و در گیر و دار با احمدی‌نژاد نیز همچنان مستهلک شد و به صراحت دیگر از وی چیزی باقی نمانده است.

وی استدلال سن را تنها در مورد ریاست جمهوری صادق دانست و گفت: تنها موردی که سیستم مدیریت کشور را تهدید می‌کند آلزایمر است اما تاکنون ندیده‌ایم که یک مجتهد یا یک فرد حافظ قرآن و مانوس با علوم الهی دچار این عارضه شود.

دعا کنیم هاشمی درست بازی کند

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در حال حاضر اگر شورای نگهبان هاشمی و مشایی را تایید کند برخی اعتبار این کار را زیر سئوال می‌برند.

طائب افزود: اگر شورای نگهبان هاشمی را تایید و مشایی را رد کند ممکن است احمدی‌نژاد تمکین کند که با این کار دشمن خلع سلاح می‌شود.

وی ادامه داد: اگر احمدی‌نژاد لب به اعتراض بگشاید که دیدید همگی از هاشمی خط می‌گیرند که با این کار به نفع هاشمی عمل کرده است.

طائب ابراز داشت: اگر احمدی‌نژاد از برگزاری انتخابات سر باز زند بحث عدم کفایت پیش آمده و وزیر کشور باید انتخابات را برگزار کند که باز دشمن حرف و حدیث‌هایی را پیش می‌کشد.

وی بیان کرد: اگر مشایی تایید و هاشمی رد شود که چندان عقلانی به نظر نمی‌رسد و جایگاه هاشمی در مجمع که با حکم رهبری است زیر سئوال می‌رود.

طائب تصریح کرد: با این اوصاف آقای هاشمی باید بداند که چگونه فتنه و انحراف وی را ابزار دست قرار داده‌اند و باید دعا کنیم که وی پی ببرد که تاکنون آقا او را نگه داشته و نباید ناخواسته باز در زمین دشمن بازی کند.

وی در مورد دفاعیات گذشته خود از احمدی نژاد نیز اظهار داشت: احمدی‌نژاد بدون مشایی همچنان مورد تایید ما است و او فردی ولایتمدار بود اما خود را عوض کرد.

طائب خاطرنشان کرد: جریان انحرافی در مقابل غیبت صغری و کبری و ظهور صغری و کبری قرار می‌دهد و استدلال می‌کند به خاطر اینکه نواب خاص حضرت در غیبت صغری فقیه نبودند امکان دارد این کار تکرار شود.

نگران نباشید خدا با این نظام است

وی در پایان بیان کرد: با این تفاسیر اما نظام اسلامی مانند این موضوعات را پشت سر گذاشته و وضعیت اکنون بحرانی‌تر از سال 88 نیست.

طائب ادامه داد: هر کس رئیس جمهور شود اوضاع داخلی و خارجی او را می‌دواند و به کار وا می‌دارد.

وی ادامه داد: هاشمی نیز اگر بماند در دور اول رای نیاورده و اگر تلاش کند با یک اصولگرا به دور دوم می‌رود.

منبع:فارس

رئیس جمهور منتخبت کیه؟

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/2/25:: 11:3 عصر

 

توی گوگل 09364124258 رو سرچ کن

 

به ولاگی با نام یاران امام خامنه ای بر میخوری

 

توش یه نظر سنجیه رئیس جمهور خودتو انتخاب کن


بازم تقلب

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/2/24:: 8:28 عصر

http://www.upload.tehran98.com/img1/7pfvqp3jtaj5bgr5shfq.gif


روایت یک شاهد عینی از نبش قبر حجر بن عدی

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 92/2/14:: 4:2 عصر
تروریست ها به پیکر مطهر جسارت نکردند ولی پس از خارج کردن پیکر مطهر حجر به جشن و پایکوبی بر سر مزار پرداختند!


روایت یک شاهد عینی از نبش قبر حجر بن عدی

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی جدیدترین جنایت تروریست‏های تکفیری در سوریه مبنی بر اقدام به تخریب و نبش قبر «حجربن عدی کندی» یکی از اصحاب پیامبر اکرم(ص) و یاران خاص امیرالمؤمنین علی(ع)، یکی از شاهدان عینی این حادثه روایتی از این اقدام بیان نمود.

«احمد الخباز» از ساکنان حومه دمشق که شاهد عینی این فاجعه بود گفت: "در روز حادثه تعداد زیادی از مخالفان مسلح دولت اسد با حالتی از غضب و دشمنی که سراسر وجودشان را گرفته بود، به مقبره این صحابی جلیل القدر حمله کردند"

وی ادامه داد: "آنها در حالی که مردم زیادی از ساکنان منطقه در حال مشاهده ماجرا بودند، شروع به تخریب و نبش قبر حجر کردند. تروریست ها پس از شکستن ضریح، شروع به حفر مقبره کردند و آنقدر زمین را کندند (به دلیل عمیق بودن مدفن) تا به پیکر مطهر حجر دست یافتند".

خباز اضافه کرد: "در حالی که سایر شاهدان ماجرا، از این رفتار خشمگین و ناراحت بودند، اما تروریست ها پس از خارج کردن پیکر مطهر حجر به جشن و پایکوبی بر سر مزار پرداختند. آنها البته به پیکر مطهر جسارت نکردند ولی آن ربوده و با خود بردند".

همچنین به گفته دیگر شاهدان عینی، تروریست ها از مراسم جشن خود و نیز با قبر تخریب شده عکس یادگاری گرفته و آنها را در فضای مجازی منتشر کردند.

حجر بن عدی کندی در نوجوانى همراه برادرش "هانى بن عدى" به حضور پیامبر(ص) شرفیاب شد و به آئین اسلام گروید. پس از زمان اندکى که از مسلمانی او مى گذشت پیامبر از دنیا رفت. وی در فتح شام یکى از سربازان فاتح بود و هم او بود که "مرج عذرا" را فتح کرد و در جنگ قادسیه نیز شرکت داشت.

وی که در سه جنگ دوران خلافت علی(ع) در رکاب آن حضرت بود در سال 51 یا 53 به دستور معاویه به شهادت رسید. مرقد این صحابی بزرگ امام علی (ع) در منطقه "عدرا" در نزدیکی دمشق قرار دارد.


   1   2   3      >



بازدید امروز: 23 ، بازدید دیروز: 0 ، کل بازدیدها: 121095
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ