سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کشف سلاحهای اسرائیلی

ارسال شده توسط رحیم خلیل زاده شرف آبادی در 90/11/12:: 11:50 صبح

دمشق: تروریست‌ها شدیدا سرکوب شدند/کشف سلا‌ح‌های اسرائیلی و آمریکایی

به گزارش فارس، وزارت خارجه سوریه در بیانیه اعلام کرد که ارتش و نیروی امنیتی این کشور در عملیات‌هایی بشدت با گروهک‌های تروریستی برخورد و آنان را سرکوب و تعدادی را نیز بازداشت کردند.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است که این گروهک‌ها و عناصر آنان بدترین جنایات مانند قتل و کشتار و ربایش افراد و همچنین کاشت مین‌ها و بسته‌های منفجره را مرتکب شده‌اند و که در میان قربانیان آنان کودکان و زنان نیز دیده می‌شوند.

وزارت خارجه سوریه با بیان اینکه این عناصر به اموال عمومی و خصوص از جمله تاسیسات زیربنایی مانند شبکه برق‌رسانی و مخابراتی سوریه حمله کرده‌اندف تاکید کرد کرد که این عملیات‌ها در دوما، حرستا، سقبا، حموریه و کفربطنا انجام شد.

وزارت خارجه سوریه تصریح کرد که پس از درگیری با این شبکه‌های تروریستی، روشن شد که به انواع سلاح‌های ساخت اسرائیل و آمریکا مجهز هستند. نیروهای سوری توانستند تعداد زیادی از تروریست‌ها را سرکوب و تعدادی را بازداشت کنند و تعدادی از انبارهای مخفی آنان را به همراه مهمات و سلاح‌های کشف کنند.

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که این عملیات‌ها وظیفه کشور برای برقراری نظم و امنیت بر کشور و از بین‌بردن حالت آشوبی است که برخی گروه‌های تروریستی تلاش می‌کنند در منطقه ایجاد کنند و این اقدام در زمانی حاصل شد اقشار مختلف مردم و کسبه و تجاز در منطقه الغوطه در شرق ریف دمشق خواستار دخالت ارتش و نیروهای حفظ امنیت شدند تا امنیت را به منطقه بازگردانند.

پیش از این وزارت خارجه سوریه دو بار مهلت تعیین کرد و با صدور عفو عمومی تاکید کرد که افراد با تحویل دادن سلاح خود مشمول عفو می‌شوند





بازدید امروز: 3 ، بازدید دیروز: 4 ، کل بازدیدها: 121172
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ